پاسخ به پرسش های متداول

در این قسمت سعی کردیم جواب برخی از سوالات متداول مشتریان عزیر را بدهیم 


>> چگونه میتوان به فروشگاه تیران گیم اعتماد کرد ؟

جواب : فروشگاه تیران گیم زیر مجموعه وبسایت بزرگ مودینگ وی دات آی آر (www.moddingway.ir) بزرگترین وبسایت ویرایش بازی های رایانه ای در ایران میباشد که خیلی از شما احتمالا با این وبسایت آشنا هستید و همچنین این فروشگاه تمام مجوزات لازم از جمله نماد اعتماد الکترونیک (E-Namad) و لوگوی طلایی ساماندهی (Samandehi) و مجوز رسمی از بنیاد ملی را اخذ کرده است، پس با خیال راحت میتوانید به ما اعتماد کنید  😉

>> فروشگاه تیران گیم محصولات خود را در همه شهر های ایران ارسال میکند ؟

جواب : ارسال محصولات این فروشگاه به سراسر نقاط ایران میباشد و شما اهل هر کجای ایران که باشید ما برایتان محصول را میفرستیم، حتی به دور ترین نقطه از روستاها و شهرهای ایران !!

>> آیا میتوانیم هزینه محصول خود را درب منزلمان بدهیم (پرداخت در محل) ؟

جواب : با توجه به یک سری از مشکلات و مواردی که قبلا داشتیم متاسفانه امکان پرداخت در محل را نداریم و کسانی که میخواهند از فروشگاه ما خرید کنند فقط میتوانند به صورت آنلاین و با استفاده از کارت های عضو شبکه شتاب و یا به صورت کارت به کارت اقدام نمایند (البته با خیال راحت و با اعتماد کامل ?)

>> آیا موقع خرید حتما باید حساب کاربری داشته باشیم ؟

جواب : خیر، نیازی نیست که شما حتما حساب کاربری برای خودتان بسازید ولی ما توصیه میکنیم که حد الامکان اکانت کاربری برای خودتان بسازید.

>> روش خرید از تیران گیم به چه شکلی میباشد ؟

جواب : اگر شما نحوه خرید از فروشگاه را بلد نیستید میتوانید با کلیک در اینـــــــــجا به صفحه مربوط به آموزش تصویری خرید از فروشگاه رفته و طبق اموزش مراحل را طی کنید (آموزش کامل خرید پستی و خرید لینک دانلود پچ ها).

>> تفاوت پست سفارشی با پست پیشتاز در چیست ؟

جواب : انتخاب روش ارسال به صورت دلخواه و بر عهده خریدار میباشد و تفاوت انها در این است که در پست پیشتاز محصول بین دو تا سه روز کاری به دست خریدار میرسد و در پست سفارشی بین سه تا ۵ روز کاری ممکن است طول بکشد.

>> تفاوت روش های بسته بندی و ارسال که داخل فروشگاه هست در چیست ؟

جواب : به طور کلی کلیه محصولات فروشگاه تیران گیم به سه روش (انتخاب به دلخواه خریدار) برای خریدران ارسال میشوند که میتوانید از اینـــــــجا توضیحات کامل و تصاویر را مشاهده نمایید.