رویه استرداد وجه و بازگرداندن کالا

آسایش خاطر و رضایت مندی خریداران ، همواره از اولویت تیران گیم بوده و هست و ما در این راستا همواره تلاش میکنیم که محصولات خود را در بهترین شرایط و بدون مشکل به دست خریداران برسانیم.

حال با توجه به اینکه محصولات ما عمدتا شامل لوح فشرده DVD میباشند ضمانت فیزیکی و بازگرداندن آنها به شکل زیر میباشد :

گروه بازی و محصولاتی که شامل ۱ حلفه و یا ۲ حلقه دی وی دی میباشند کاملا دارای ضمانت فیزیکی و بازگرداندن کالا میباشند و نیازی نیست که حتما قاب ضد ضربه و ضد خش داشته باشند.

گروه بازی یا محصولاتی که تعداد هرکدام از ۲ حلقه دی وی دی بیشتر است زمانی شامل ضمانت فیزیکی و بازگشت کالا میباشند که شما موقع سفارش قاب ضد ضربه و ضد خش را انتخاب کنید تا محصول شما داخل قاب قرار بگیرد.


در بیش از ۹۷ درصد موارد از ارسال محصولاتمان هیچ مورد مشکلی از جمله خرابی یا شکستگی و … مشاهده نشده و اکثرا به صورت کاملا سالم و بدون مشکل به دست خریداران رسیده اند

ولی حال اگر شما یک محصول از ما خرید کردید و محصول شما برای ضمانت دارای شرایط فوق بود و احیانا یک یا چند تا از دی وی دی ها دچار شکستگی و یا خش زیاد بود میتوانید مورد را به ما اعلام کرده و ان را به آدرس ما عودت بدهید و سپس ما ان را بررسی و پس از مشخص شدن این مورد که سفارش موقع حمل نقل دچار مشکل شده باشد یک نسخه جدید به صورت رایگان برای شما ارسال خواهیم کرد.

نکته ها :

۱ – زمان اعلام نقص محصول خریداری شده شما به ما فقط ۲۴ ساعت پس از تحویل کالا میباشد و اگر زمان بیش از این مدت طول بکشد دیگر شامل ضمانت ما نمیشود.

۲ – اگر مشخص بشود که دی وی دی های محصول در اثر استفاده نادرست کاربر دچار مشکل شده باشند شامل ضمانت تعویض نمیگردند.


جهت ثبت درخواست بازگرداندن کالا و استرداد وجه خریداران عزیز میتوانند با شماره 09137389655 یا 03142772860 تماس بگیرند